Author: khoirul anam dahlan

Nyanyian pembenci sholawat NARiyah

Jamane-jamane jaman edan Wong sholeh dadi guyonan Seng nggo jubah dadi panutan Amargi rupo, dadi patokan   Sakiki wes kudu ngati-ngati Akeh fanpage tema islami Isine nyalahake poro wali Krono jare, ora milu nabi Munine kuwi perkoro bid’ah Nek bid’ah kuwi mesti salah Dadine ra iso melbu jannah Padahal bid’ah, hukume mubah Bid’ah kuwi ora mung sayiah Ono ugo sek bid’ah khasanah Contone koyo mbangun madrasah Kanggo nyetak, anak sholehah Mending siki podo nyedak kyai Ojo sek gek terkenal wingi Sek isone mung ndalili Koyo wong-wong, sek neng njero tivi fp : Hadis Shahih Sumber Foto : FOTO  ...

Read More

kowe santri? yakin?

kowe santri? yakin? warning: mohon minta pendamping orang jowo (bukan orang jawa) jika anda tidak paham bahasa jawa *no racist jowo : sifat jawa : tempat (pulau) nyandang predikat santri pancen mbanggakke, opo maneh diundang gus kalian pak jadi (lho kok), ananging santri kuwi mung label, dudu tenanan santri yen isi kandungane ora iso diundang santri. koyo label halal seko mui sek kudu lulus sertifikasi, santri sek tenanan yo ono sertifikasine barang, pengen reti? monggo diwaos ngaji (ngatur jiwo) ing babagan ngaji alias ngatur jiwo, bocah kudu iso ngatur awa’e ngelakoni lan ora ninggalake perkoro ingkang wajib koyo sholat...

Read More

BERPENAMPILAN SUNNAH

andi :si fulan itu penampilannya mengikuti sunnah nabi ya andon : emang gimana? andi : dia kan berjenggot, pakai serban, dan pakaiannya serba putih andon : ooo andi : aku kagum sama penampilannya andon : terus? andi : pasti orang alim, ngomongnya aja campur pake bahasa arab andon : (dalam hati) dia kan emang pendatang dari turki andi : bapakmu kok nggak ada jenggotnya? andon : katanya biar ndak nakut2tin andi : gimana menurutmu kalau aku manjangin jenggot? andon : lha njih monggo, tapi kan kamu baru masuk usia 15 tahun? andi : hehehe, men sangar to, eh kowe...

Read More

Cari apa Kang?

Entah mulai dari jaman apa tulisan ini terpampang Dan tergantung di langit-langit gerbang masuk menuju pondok mahasiswa/i salaf (amiin) AL-muhsin nglaren, condong catur, depok, sleman. Walaupun besar adanya, akan tetapi banyak yang tidak menyadari tulisan besar tersebut (mungkin penempatannya yang kurang strategis) termasuk juga penulis saat pertama kali “diospek” dengan dipersilahkan memperkenalkan diri kepada santri tua #eh maksudnya santri lama oleh seorang ustadz -Jun- dan setiap santriwan memperkenalkan diri dengan ragu-ragu, mungkin pertama kali pegang mic. Ada yang berdiri dan ada pula yang hanya duduk karena udah takut duluan dan rasa panas dinginnya muncul, kikiki. Sesi perkenalan sangatlah mainstream...

Read More

kategori

video

Loading...